Re: Czym sie rozni FC-PGA2 od FC-PGA?

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 19 Dec 2001 - 19:29:20 MET

Użytkownik Piotr Tauzowski <ptauzow_at_ippt.gov.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:3C1E2DDB.BBEA2427_at_ippt.gov.pl...

> Mam procek o numerze specyfikacji SL5FQ. Wpisz do wyszukiwarki i przekonasz
> sie, ze to najzwyklejszy Coppermine (1.75V) tylko, ze z duza blacha (FC-PGA2)
> taka jak Tualatin. Jego mozna wsadzic pod FC-PGA i bedzie dzialal. A Tualatin
> to poprostu inaczej dzialajacy procek wymagajacy odpowiedzniego chipsetu. Z
> FC-PGA2 nie ma to nic wspolnego.

Tak się przyjęło, że mówiąc o FCPGA2 ma się na myśli nowsze
gniazdo/rozkład pinów a nie inaczej wyglądającą obudowę.

Ten Twój tajemniczy procek to dokładniej Coppermine-T.
Stare jądro ale nowsza "góra" i jest on przeznaczony do zwykłego
gniazda zgodnego z fcpga.
Nie mam w tym momencie linku w autouzupełnianiu ale na www.ocworkbench.com
były zdjęcia tego procesora - tytuł chyba Tualatin vs Coppermine-T

W skrócie o zmianach w "fcpga2" możesz poczytać np. tutaj
http://twojepc.pl/artykuly.php?value_processor_1
http://twojepc.pl/artykuly.php?p3_1266_s

najlepiej jednak w *.pdf Intela

PeJot