Re: Czym sie rozni FC-PGA2 od FC-PGA?

Autor: Piotr Tauzowski (ptauzow_at_ippt.gov.pl)
Data: Mon 17 Dec 2001 - 18:39:39 MET

". : : Krzysztof : : ." wrote:

> Użytkownik "Piotr Tauzowski" <ptauzow_at_ippt.gov.pl> napisał w wiadomości

> nie do konca! zobacz ze 1.13 i 1.2 pakowane w fcpga2 to sa tualatiny i co z
> tego ze wejda w socket jak plyta nie ruszy ?

Mam procek o numerze specyfikacji SL5FQ. Wpisz do wyszukiwarki i przekonasz
sie, ze to najzwyklejszy Coppermine (1.75V) tylko, ze z duza blacha (FC-PGA2)
taka jak Tualatin. Jego mozna wsadzic pod FC-PGA i bedzie dzialal. A Tualatin
to poprostu inaczej dzialajacy procek wymagajacy odpowiedzniego chipsetu. Z
FC-PGA2 nie ma to nic wspolnego.