Re: WINDOWS XP I MODEM

Autor: Roman Sąsiada (katoda_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 19 Dec 2001 - 19:31:22 MET

AR wrote:

> Witam grupowiczow.
> Postawilem sobie ostatnio angielska wersje windowsa Xp i mam problem z
> modemem - Motorola SM56 PCI. Nie moge zainstalowac do niego sterownikow.
> Niby pisza, ze powinny dzialac sterowniki od win 2k - ale niestety lipa.

A możesz podać objawy ? Ze starownikami Motoroli SM56 pod win2K/XP był
taki problem, że w ustawieniach programu Motoroli do ustawiania modemu
trzeba było wybrać kraj inny niż Polska, w przeciwnym razie system nie
otrzymywał odpowiedzi z modemu...
U mnie pod Win2k/XP modem hula bez zgrzytów...

--
Roman Sasiada
katoda_at_poczta.onet.pl   katoda_at_kki.net.pl