Re: Jaki dysk Hdd?

Autor: Konrad Brywczyński (bryw_at_waw.pdi.net)
Data: Wed 19 Dec 2001 - 17:18:55 MET

Użytkownik "iR" <irnowak_at_obywatel.pl> napisał w wiadomości
> Po tym jak padl mi ibm, dwa miesiace pozniej seagate, sklep zaproponowal
> mi samsunga, ktory zreszta chodzi do dzis. Nawet sobie drugiego
> dokupilem :-)

Po tym, jak mi padł Samsung (pół dysku bad sectorów), dostałem
Seagate'a,
który chodzi do dziś (po burzy padła elektronika, ale mi wymienili i
nawet
danych nie straciłem). Potem dokupiłem drugiego. Jeden chodzi już 3, a
drugi
2 lata. Teraz ten pierwszy chyba się kończy, ale zamierzam i tak kupić
znów
Seagate'a (BIV).

I Samsunga już nie kupię. ;-)

--
Konrad J. Brywczyński                                    "Mijaj zdrów
bryw_at_waw.pdi.net                                        Otwarte okna"