Re: Jaki dysk Hdd?

Autor: iR (irnowak_at_obywatel.pl)
Data: Wed 19 Dec 2001 - 10:30:10 MET

Użytkownik "KM" <bolokm_at_box43.gnet.pl> napisał w wiadomości
> Chyba chca sie pozbyc samsungow. Mam kumpli w paru hurtowniach i
bardzo
> rzadko zdarzaja sie zwroty Seagatow, czesciej IBM a najczescie
Samsung.

Po tym jak padl mi ibm, dwa miesiace pozniej seagate, sklep zaproponowal
mi samsunga, ktory zreszta chodzi do dzis. Nawet sobie drugiego
dokupilem :-)
I co z tego ze jest kilka procent wolniejszy, za to jest cichszy i w
moim przypadku mniej awaryjny.
A ibm'a i seagate'a juz nie kupie ;-)

--
pozdrawiam