Re: Internet przez kablowke - opinie

Autor: Darek (agap_at_optonline.net)
Data: Wed 19 Dec 2001 - 15:05:46 MET

On Wed, 19 Dec 2001 00:01:33 GMT, Marcin Folek <kelof_at_home.com_!_>
wrote:

>co to jakas firma powstala na rozkladajacym sie scierwie @home? powiedz
>szczerze.. do czego potrzebujesz w domu takie lacze? ile to mozna sciagac
>programow.. a jak sie poczeka 2minuty dluzej, to tez sie krzywda nie
>stanie.. ile to sie zrodel kernela nasciaga, albo mozille:) ogladanie
>filmow przez net.. to ja juz wole zaplacic troche wiecej za dvdeka i miec
>lepsza jakosc i plytke na polsce do ktorej moge zawsze wrocic.. jedyne
>przydatne zastosowanie w miare szybkiego lacza to sluchanie muzyki przez
>net (poki riaa nie zacznie wymuszac oplat za to:( zreszta, kiedy wyciagnie
> [...]
nope
at home prawie padlo a ja mam konto u konkurencj cablevision
co do lacza to jest to najwolniejsze jakie oferuja
ogladanie filmow? tak widzialem pare ktorych bym nigdy w zyciu nie
znalazl na tasnie lub dvd
szybkosc przydaje sie do sciagania oprogramowania w celach
edukacyjnych (hehe), cale cd mam zwykle w okolo 2 godziny
masz racje - szerokosc pasma do Polski jest zalosna - caly telexpress
ciagnie sie ponad godzine (ok 17 meg!!!)
w czasach napstera utwory mozna bylo sciagac w 15-20 sec (jezeli gosc
mial dobre lacze)
co do przydatnosci to nie wiem jak @home cenzuruje newsgroups ale
zajzyj na pare: sam sciagam mnostwo europejskich teledyskow, ktorych w
stanach nie zobaczysz lub zobaczysz w ocenzurowanej wersji - duza
czesc z nich jest w formacie svcd (jakosc prawie dvd), troche tv
shows- ktorych nigdy w stanach bys nie zobaczyl bo sa za bardzo
rasistowskie, ale w japonii ida na publicznej telewizji (daj znac to
podesle tobie jeden a gwarantuje ze sie poszczysz ze smiechu),
europejska muzyka- cale plyty na kilka dni przed premiera w europie, a
tutaj nigdy ich nie bedzie - to na alt.chello.binaries
nie wieem jak jest z szybkoscia @home ale zajrzyj na
www.dslreports.com aby przetestowac rzeczywista predkosc polaczenia