Re: Internet przez kablowke - opinie

Autor: Marcin Folek (kelof_at_home.com_!_)
Data: Wed 19 Dec 2001 - 01:01:33 MET

In <i1ju1ugi4hh8dsavn22j4lusd1rp42k57n_at_4ax.com>, Darek wrote:
> ale szybkie kable
> a co powiecie o 1000/9999 kbps (up/down)
> stala cena ($29), bez limitow w transferze, ... ble ble ble
co to jakas firma powstala na rozkladajacym sie scierwie @home? powiedz
szczerze.. do czego potrzebujesz w domu takie lacze? ile to mozna sciagac
programow.. a jak sie poczeka 2minuty dluzej, to tez sie krzywda nie
stanie.. ile to sie zrodel kernela nasciaga, albo mozille:) ogladanie
filmow przez net.. to ja juz wole zaplacic troche wiecej za dvdeka i miec
lepsza jakosc i plytke na polsce do ktorej moge zawsze wrocic.. jedyne
przydatne zastosowanie w miare szybkiego lacza to sluchanie muzyki przez
net (poki riaa nie zacznie wymuszac oplat za to:( zreszta, kiedy wyciagnie
sie w miare pelna predkosc z netu. sun.com, kernel.org, mozilla.org,
fileplanet.com sa w miare ok (za oceanem), ale reszta potrafi troche sie
slimaczyc.. a do polski:) nie ma co mowic, czasami jest ok, ale czesciej
mam wrazenie jakbym sie laczyl z jakims panstewkiem w afryce..

--
Kelof -> cs993373_at_cs.yorku.ca
"I had a fake identity once. It helped me a lot in becoming