Re: ECS K7S5A (karta dzwiekowa)

Autor: obligatorowo (obligatorowo_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 19 Dec 2001 - 11:00:46 MET

Ja miałem podobny problem, tylko zainstalowanego miałem OSR1. Wtedy były
problem z DivX'em (przeskakiwał). Oryginalne stery nie pomogły. Z netu
najnowsze też nie pomogły. W dokumentacji do płyty nic nie pisza o
niezgodności win98 OSR1. Dopiero instalacja OSR2 wszystko rozwiązała.
Ogólnie mam pozytywne zdanie o tej płycie po instalacji OSR2.

pozdrawiam ...
Iceman

michu napisał(a) w wiadomości: <9v5rbm$6ev$5_at_news.tpi.pl>...