Re: ECS K7S5A (karta dzwiekowa)

Autor: obligatorowo (obligatorowo_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 19 Dec 2001 - 10:55:53 MET

Ja też miałem problem z kartą dzwiękową, na K7S5A, lecz wina leżała po
stronie windows'a.
Przez nieuwagę instalowalem OSR1 i z płytki instalacyjnej do ECS'a
instalator pobierał stery z win95. Zciągałem z netu najnowsze stery ale
niestety nie pomagało. Objaw miałem taki, że DivX'y przeskakiwały gdy dźwięk
był zainstalowany. Instalacja OSR2 windows'a rozwiązała wszystkie problemy.
(i nawet oryginalne stery poszły).

pozdrawiam..
Iceman

michu napisał(a) w wiadomości: <9v5rbm$6ev$5_at_news.tpi.pl>...