Start monitora

Autor: Sikor (sikorek_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 19 Dec 2001 - 09:50:16 MET

Mam taki zgyz z monitorem. Przy wylaczeniu monitora przez komputer (po
zamknieciu systemu, po okresie bezczynnosci) monitor nie chce sie na powrot
zalaczyc (wlacznik monitora nie dziala). Mam na to sposoby dorazne:
- po zamknieciu systemu wylaczyc monitor przyciskiem-potem przy uruchamianiu
go po prostu wlaczyc
- wylaczylem opcje wylaczania monitora w ustawieniach wlasciwosci
wyswietlania-to byl akurat najmniejszy problem
- jak sie nie chce zalaczyc to pomaga fizyczne odlaczenie go od zasilania -
po 15 sekundach wszystko wraca do normy.

Moze ktos wie co jest walniete w monitorze i ile by kosztowala naprawa, a
moze to nie monitor?
Aha, monitor to stary Bridge a grafika GeForce2MX400TVOUT

Andrzej-Sikor Sikorski
sikorek_at_priv2.onet.pl