Print Server

Autor: Marek (marek_at_polnet.wroc.pl)
Data: Wed 19 Dec 2001 - 09:35:05 MET

Witam,
mam problem z print serverami. Testowałem dwa typy print serverów: HP
JetDirect 170X oraz D-Link DP-101P+. Gdy podłączałem je do drukarki HP
DeskJet 600 to wszystko chodziło ok. Natomiast gdy podłączam je do HP
OfficeJet K Series Printer to żaden nie chce działać. Niby wszystko
zainstalowane ok, ale podczas wydruku dostaje: błąd drukowania. Wszystko
działa w sieci Windows (4 komputery) na protokole TCP/IP bez wydzielonego
serwera. Jak sprawdzam IP ping-iem to otrzymuje odpowiedzi. Czy ktoś może
podpowiedzieć czemu tak się dzieje i dać jakieś wskazówki na temat print
serverów.

Marek