Re: karta graficzna i win2k (problem)

Autor: BossMan (b0ssman_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 19 Dec 2001 - 02:10:04 MET

> [...]
> przez Leadtek-a) pod Windows 2000. Karta dzialala ok, ale nie wiedziec
> dlaczego (pewnie z glupoty) zapragnalem miec nowsze sterowniki. Po
> sciagnieciu nowych detonatorow (oczywiscie wersja dla Win2k) po restarcie
> znika karta z sytemu a na jej miejsce pojawia sie standardowe vga. Teraz
> jakich sterownikow bym nie instalowal, w Menadzeze urzadzen mam przy
karcie
> zolty wykrzyknik (we wlasciwosciach cos nt. ze sterownik nie zostal
> zainstalowany, kod 28). Po restarcie znowy wraca do 800x600 i 16 kolorow.
Co
> z tym zrobic ?
po pierwsze NTG
po drugie: zakladajac (moze nieslusznie;) ) ze nic nie skopales przy
aktualizacji drivera
proponuje takie rozwiazanie: wejsc do katalogu c:\winnt\inf, dobrnac do
plikow oemxx.inf
i oemxx.pnf, przegladnac .infy i wyciac te (wraz z odpowiadajacymi pnf-ami)
ktore maja w srodku
cos z nvidiia. potem w katalogu drivers cache bodajze zmien jakos nazwy
cabow ktore tam znajdziesz.
teraz rozpakuj gdzies w rozsadne miejsce detonatory i po resecie jak bedzie
szukal sterownikow do
karty podaj im sciezke do detonatorow.
powinno pojsc
po wszystkim zamien spowrotem nazwy cabow.

pozdrawiam
BossMan