karta graficzna i win2k (problem)

Autor: Alt (alt_at_zwm.ask.org.pl)
Data: Tue 18 Dec 2001 - 15:49:59 MET

Witam mam maly problem z karta graficzna (Geforce 2MX 32MB wyprodukowany
przez Leadtek-a) pod Windows 2000. Karta dzialala ok, ale nie wiedziec
dlaczego (pewnie z glupoty) zapragnalem miec nowsze sterowniki. Po
sciagnieciu nowych detonatorow (oczywiscie wersja dla Win2k) po restarcie
znika karta z sytemu a na jej miejsce pojawia sie standardowe vga. Teraz
jakich sterownikow bym nie instalowal, w Menadzeze urzadzen mam przy karcie
zolty wykrzyknik (we wlasciwosciach cos nt. ze sterownik nie zostal
zainstalowany, kod 28). Po restarcie znowy wraca do 800x600 i 16 kolorow. Co
z tym zrobic ?

Łukasz