Re: AC97 help...

Autor: -=:\(XevadA\):=- (xevada_at_go2.pl)
Data: Wed 19 Dec 2001 - 00:40:24 MET

> Wiem ze to smieszne ale mam prblem zmoja AC97, nie interesuje mnie muzyka
na
> tyke zeby zmieniac karte muzyczna, ale jak sie dorobie to napewno kupie
cos
> pozadnego narazie musze dzialac na AC97. Pewnie wiecie ze sa z nia
> problemy - typu trzaski w glosnikach, zwaszcza jak komputer budzi sie ze
> sleep'a, poszukuje do tego latki, wiem ze takowa jest tylko nie wiem gdzie
> ja mozna znalezc, pomozcie plzi :) Mam najnowsze drivery do VIA - 4in1 ale
> one tez nic nie pomagaja :(

Mam ten sam problem, niestety nierozwiazany ! Probowalem wszystkie sposoby
ktore mi proponowano instalowalem wiele latek iroznych driverow, zmienilem
nawet
zasilacz z 250 na 300 W :) (u kogos to pomoglo) i dalej nic to samo !
trzaski itd.
Sciagnalem najnowszestery ze stony producenta do WinMe ale nic !
Dlatego czekam tez na inne pomysly !

pozdrawiam !

p.S teraz mam W2k i sciagam nowe stery dla tego systemu ! Moze pomoze !:)