AC97 help...

Autor: soop2i (soop2i_at_wp.pl)
Data: Wed 19 Dec 2001 - 00:18:19 MET

Wiem ze to smieszne ale mam prblem zmoja AC97, nie interesuje mnie muzyka na
tyke zeby zmieniac karte muzyczna, ale jak sie dorobie to napewno kupie cos
pozadnego narazie musze dzialac na AC97. Pewnie wiecie ze sa z nia
problemy - typu trzaski w glosnikach, zwaszcza jak komputer budzi sie ze
sleep'a, poszukuje do tego latki, wiem ze takowa jest tylko nie wiem gdzie
ja mozna znalezc, pomozcie plzi :) Mam najnowsze drivery do VIA - 4in1 ale
one tez nic nie pomagaja :(

--
            soop2i_at_wp.pl
TIDM    IWB    AGMWLWGY