Re: MSI KT7 Turbo + Duron 800 + 128MB ramu - W O L N Y

Autor: Demski Sebastian (sdemski_at_wp.pl)
Data: Tue 18 Dec 2001 - 20:52:34 MET

Użytkownik "JBart" <jbart_at_3ds.am.lodz.pl> napisał w wiadomości
> Po wlaczeniu DMA przyspieszylo ladnie, ale start systemu chyba nie,
> przynajmniej nie widze roznicy.
> System to win98se.

przy takiej płycie to aż się prosi podgonić trochę durnia. Na swojej LE mam
już 3 procesor i żadne nie chdził na nominalu. Obecnie D600_at_800 (6x133).
Wgraj najnowszy bios z podanej wyżej strony. Nie wiem jaki masz, ale ja, gdy
qpiłem miałem chyba 2.8 i zmiana napięcia w biosie nic nie dawała. Kolejne
roziązały problem i można kręcić dziada. Nie wierzę, że nie widać różnicy do
twojego poprzedniego procka. Jeśli tak to faktycznie musisz mieć go
tragicznie zkonfigurowanego (widzę, że do DMA już się przyznałeś, a to jest
jedna z podstawowych i ważniejszych rzeczy). Kolejnymi są sterowniki i
ustawienia Biosu a najbardziej pamięci.
1. Ustawienie takwowania na 133MHz
2. CL na 2
3. Bank Interleave na Enable

To najwyższe ustawienia jakie można ustawić nie wszystkie pamięci to
wytrzymają. tak BTW to w tej płycie nie podoba mi się to, iż nie można
ustawić liczby cylki pauzy na 2 w odczycie seryjnym. SisoftSandra wykazuje
jedynie ustawienie 2-3-3 (pierwsza dwójka to ustawienie nr 2). Na głupim
ECS-ie można wymusić 2-2-2 a tu nie :(((

Pozdro. Seba