Re: Połaczenie internetowe

Autor: Artur Malkiewicz (artur_malk_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 18 Dec 2001 - 21:04:55 MET

Użytkownik "wojio" <wom_at_mikrus.pw.edu.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "mat" <kaktus1_at_poczta.fm> napisał w wiadomości

> po pierwsze zainstaluj TCP/IP dla obu sieciówek na kompach
> wpisz ip np 10.0.0.1 na tym z modemem
> na drugim 10.0.0.2
> na obu ta sama maska 255.0.0.0
> i na tym co ma byc serwerem postaw proxy
> programik do proxy moge podeslac na priva
> u mnie to działa (w2k a na rdugim w95)
>
> wojio

Od razu proxy ? Jeśli komp z modemem ma win98se to wystarczy uaktywnić
funkcję współdzielenia modemu. Uzyć protokołu TCP/IP. No i będzie potrzebna
jedna dyskietka do skonfigurowania drugiego kompa. Na tym drugim może być
98, 95 nie ma znaczenia. Nie trzeba konfigurować proxy. Adresy IP
przydzielane automatycznie. Dodam tylko, że jeśli masz karty 10/100 to OK
jeśli stare czyli tylko 10-tki to ten drugi będzie miał wolny internet :-)

Artur