Re: Ultra DMA IV - V

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Tue 18 Dec 2001 - 15:29:28 MET

"O'grabek" <punktag_at_nasze.pl> wrote:

> Jak dysk ATA133 ma rozwinąć w pełni skrzydła na kontrolerze ATA100?
> Wytłumacz nam to proszę , bo to nowa technologia chyba jakaś.... Albo
pomyśl
> logicznie, to nie boli.

Zacytować potrafisz, więc może potrafisz też przeczytać co napisał Radek
? Jest tam coś o "rozwijaniu skrzydeł" ? Nie widzę. O pracy w trybie
"ATA133" ? Też nie widzę. Więc może chodzi o pracę w trybie ATA100 ?

Jeżeli jeszcze masz wątpliwości, który tryb Ultra chodzi, to zobacz
poniższą tabelkę (z www.mator.com ):
UDMA Burst Speed
Mode 0 16.7MB/s
Mode 1 25MB/s
Mode 2 33MB/s
Mode 3 44MB/s
Mode 4 66MB/s
Mode 5 100MB/s

> Dlaczego odsyłasz kolegę na grupę poświęconom innym systemom oper.
skoro
> problem dotyczy sprzetu i jets to nalepsza z mozliwych chyba grup do
> dyskutowania tego.

Naprawdę ? To powiedz mi, do jakiej rodziny systemów operacyjnych należy
Windows XP, bardzo proszę.

Pozdrowienia

B.