Re: Asus PC Probe a plyta TUSL2-C

Autor: Szymon (szym0n_at_webmedia.pl)
Data: Tue 18 Dec 2001 - 15:18:51 MET

Użytkownik Mariusz G. Bednarek <mariusz_at_punto.wox.org> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3C1F3918.3060605_at_punto.wox.org...

> Działa, działa :) - modemik to Telindus Aster

Mnie nie działał ani pod win2k ani98 ani pod RedHat'em ( pod.RH w aplikacji
kppp, gdzie można przejrzeć odpowiedzi modemu wyświetlało śmieci: znaczki @
~ etc.)
Nie próbowałem podłączyć myszy do tego portu - ale na razie wierzę
serwisowi, że podłączali i nic.
Zastanawiali się czy ma to może związek z wersją biosa - jest 1010.

Czyżby to było tylko uszkodzenie tych dwóch płyt - mojej i serwisu albo
problem między TUSLem a Zoltrixem?
Zoltrix na PCI(winmodem, Spirit bodajże) działa - ale zajmuje mi slot a poza
tym nie chce działać z win2k i Linuxem...

pozdr.
Szymon
coraz bardziej zdziwiony :o(