Lamerski problem z nagrywarką

Autor: ewciajan_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 18 Dec 2001 - 15:10:42 MET

Kupiłem ostatnio nagrywarkę, podłączyłem jako Primary Slave, zrestartowałem
komputer. Tymczasem BIOS wykrywa tylko nagrywarkę, a istniający dotychczas na
Secondary Slave czytnik CD-ROM nagle znika (wyświetla "None"). Po załadowaniu
Windows, nagrywarka traktowana jest jako zwykły CD-ROM, tyle że inny niż
dotychczas, i nie są instalowane żadne dodatkowe drivery. Miałem jeden czytnik
i mam go wg Windows nadal. Jedynym śladem obecności właściwego czytnika jest
to, że mogę wysunąć jego tackę (czyli zasilanie działa :)).
Pomóżcie jeśli możecie. Kombinowałem ze zworkami w obu napędach i nic (może źle
kombinowałem?). Fabrycznie w nagrywarce zworka znajdowała się w środku gniazda
(jakoś tak :|:|: a więc prawdopodobnie przystosowanie do Slave.

Pozdrawiam
Janiak