Pomocy - Hard Disk

Autor: Siuto (siuto_at_poland.com.pl)
Data: Tue 18 Dec 2001 - 10:20:49 MET

Panowie i Panie prosze uprzejmie o pomoc.
Moj twardziel Seageta 4,1 GB sie rozkraczyl jak go naprawic?
Objaw:
Jak cos na niego zrzucilem nagle zmienialy sie nazwy plikow i nic nie szlo z
tym zrobic, jak zpodalem jakis film to niechcial go odpalic.
Przy skandisku tez wariowal i w pewnym momencie sie wieszal i dupa blada.
Jakies pliki skrzyzowane itp itd.
Po formacie to samo bladzizna.
Zainstalowalem Disck Doctora (Nortona) i tez drze sie czasmi (nie za kazdym
odpaleniem) ze Boot sektor czy cos takiego.
Czy jest jakis program ktory to moze naprawic?
Nie probowalem Partition Magic ale ja wiem czy pomoze?
Kolo jeden powiedzial mi by sprobowac formatu niskiego poziomu i ze
uruchamia sie to w Biosie ale u mnie (American Megatrends) nic takiego jak
Low Level Format nie ma?
Moze jest jakis inny programik ktory by to jakos naprawil?

--
Pozdrawiam
Siuto