Re: Encyklopedie multimedialne + Intel = klopoty

Autor: SS (ssobie_at_poland.com)
Data: Tue 18 Dec 2001 - 09:27:43 MET

Uzytkownik "Krzysztof" <240499_at_nospam.wp.pl> napisal w wiadomosci
> Ostatnio mam klopoty zeby na komputerach z Intelem (np. i815) zainstalowac
> jakakolwiek Encyklopedie multimedialna Optimus Pascal (Jak to dziala,
> Historia Swiata, Encyklopedia Przyrody itp). Po wlozeniu instalki setup
> rusza i sie wywala. Zawsze z tym samym komunikatem. Errro w module
bootstrp
> i okienak sie sypia. Mma to na i815ep+PIII 933, nowym i815EP+Cel 1.2, a
> ostatnio nawet na SIS645+PIV 1.6. Karta MX400 Leadtega, wszystkie patche
> poinstalowane, DX 8.0, system WIn98 SE. Przy procku PIII 933 po wymianie
> [...]
Ale jaja :-))))) Nie wiem jak Ci pomoc - pewnie Intel nie lubi sie z
Optimusem ,ale to dziwne bo oni komputery skladaja tylko na Intelach ...
Moze sprobuj uzyskac pomoc u wydawcy oprogramowania lub u Optimusa .
Zakladam ze procki nie sa krecone .....