Encyklopedie multimedialne + Intel = klopoty

Autor: Krzysztof (240499_at_nospam.wp.pl)
Data: Tue 18 Dec 2001 - 09:22:20 MET

Ostatnio mam klopoty zeby na komputerach z Intelem (np. i815) zainstalowac
jakakolwiek Encyklopedie multimedialna Optimus Pascal (Jak to dziala,
Historia Swiata, Encyklopedia Przyrody itp). Po wlozeniu instalki setup
rusza i sie wywala. Zawsze z tym samym komunikatem. Errro w module bootstrp
i okienak sie sypia. Mma to na i815ep+PIII 933, nowym i815EP+Cel 1.2, a
ostatnio nawet na SIS645+PIV 1.6. Karta MX400 Leadtega, wszystkie patche
poinstalowane, DX 8.0, system WIn98 SE. Przy procku PIII 933 po wymianie
plyty na taka na VIA wszystko rusz abez problemu, podobnie u mnie na starym
AMD K6 500.

Mozecie cos podwpoiedziec, zeby te enc. ruszuly na jednej z tych 3
konfiguracji ktore opisalem na poczatku?

Dzieki z gory.

--
Pozdrawiam, Krzysztof