Mam nadzieje ze nie NTG :) Acrobat Reader - czy da sie shackowac? ;)

Autor: McBain (mcbain_at_poczta.fm)
Data: Mon 17 Dec 2001 - 23:46:27 MET

Witam!

Z gory przepraszam jezeli to NTG, nie znalazlem innej odpowiedniej
grupy.
Mam taki maly problem. Posiadam dokument w postaci PDF, ktory jest
troche pokodowany tzn. kiedy probuje przekopiowac kawalek tekstu z
pdf-a np. do Worda wyskakuja same nieczytelne znaczki :( Poogladalem
sobie troche ten dokument od srodka i zauwazylem, ze jest tam sekcja
tekstowa i jakies insze hieroglify (tak mi sie przynajmnie wydaje)
Probowalem troche kombinowac z niezablokowanymi pdf-ami (kopiowac,
przklejac i inne) ale nic mi to nie dalo :( Moje pytanie: czy da sie w
jakikolwiek sposob zlamac to cos? Bede mial troche przepisywania z
tego dokumentu, wiec chcialbym sobie troche uproscic sprawe
(zaoszczedzic troche nerwow i czasu :))
Bardzo prosze o pomoc.

Pozdrawiam
McBain