Zwis po wyjsciu ze stanu czuwania (ponownie)

Autor: Ivan (ivan17_at_wp.pl)
Data: Mon 17 Dec 2001 - 23:37:54 MET

Witam.

Kilka dni temu w moim poscie o podobnym temacie opisalem problem: w kazdym
Windowsie (od 98 do XP) wystepuje u mnie zawieszenie calkowite komputera
(mysz i klawiatura nie reaguje, ekran zamrozony) po wysciu ze stanu
uspienia - sr. po niecalej minucie. Zauwazam wtedy, ze cooler od procka
zaczyna pracowac na zwiekszonych obrotach. Moj sprzet to: ECS K7VZA wer.
3.0, AMD Athlon TB 1400 Mhz (266) i do tego cooler za niecale 40 zl o
prostej nazwie "CPU COOLER". Postanowilem przeprowadzic male sledztwo,
odpinajad dyski twarde, CD-rom i wyjmujac karty roz. - okazalo sie ze
winowajca nie jest zaden z klamotow w moim kompie, no moze prawdopodobnie
(?) poza plyta glowna. Zauwazylem mianowiecie, ze jesli zworkami ustawie 100
MHz FSB (procek dziala wtedy tylko 10.5*100), zawieszanie kompa po wyjsciu
ze stanu uspienia ustepuje jak reka odjal. Nie wiesza sie rowniez, jesli
ustawie w Biosie FSB na 112 Mhz. Klopot mam tylko przy 133 Mhz :(( Czy
przyczyna moze byc za wysoka temp. procka - srednio mam 48 st C przy 133 mhz
FSB i jalowej pracy w winie. Bardzo oczekuje wszystkich porad i sugestii,
szczegolnie od posiadaczy athlona TB (266 mhz) i wymienionej wczesniej
plyty. Z gory dziekuje za pomoc - to zawieszanie kompa spedza mi sen z
powiek :-/
Ai jeszcze - nagralem ostatnio najnowszy BIOS v.3.4 - nie pomoglo :(
Pozdrawiam.

--
Ivan