Re: Problem z Segate Baracuda IV 40GB

Autor: O'grabek (punktag_at_nasze.pl)
Data: Mon 17 Dec 2001 - 14:19:57 MET

O qrde!!! Mam ten sam dysk, jestem baaaardzo zadowolony z transferów, w
ogóle jego pracy, ale tez mam samoistne resety kompa... Zarżnąłem już
serwis, zabiłem sprzedawcę, mam kolejną nową płytę, procek, karty grafiki,
Ram, zasilacz, ups, nowe drivery, ale nikt nie pomyślał o dysku! Ale kiedy
dysk pracuje jest bosko! Defragmentacja trwa pare chwil..... no jestem
zachwycony nim, zwłaszcza że mam na drugim III Baracudę i jest znacznie
wolniejsza, choć cały system cholernie stabilny.
No to uciesze serwis tym odkryciem ;)))))))))))))))))
Andzrej