Re: Pomocy plyta Abit BH6

Autor: mosciak (mosciak_at_inetia.pl)
Data: Mon 17 Dec 2001 - 12:39:15 MET

Użytkownik "Robert Kokowicz" <Robert.Kokowicz_at_pzl.swidnik.pl> napisał w
wiadomości news:9vkhr8$evm$1_at_news.lublin.pl...
> Po kazdym wylaczeniu komputera "pada mi BIOS" (zeruje mi sie zegar, widzi
> tylko 266MHz, a mam 400MHz) i musze wprowadzac ustawienia na nowo.
>Bateria jest dobra.
jak sprawdziles?

 Wirusa prawdopodobnie nie mam (Norton Antywirus 2001
> uaktualnianiy na bieżąco). Nie wiem co robic. Pomocy

sprawdz bakterie::) sprawdz zasielanie, sprawdz CRC biosu, fjasznij nowy
bios po zapodaniu ustawien standartowych ale uwazaj na zasilenie w tej
sytuacji

mosciak