Re: Pomocy plyta Abit BH6

Autor: rafal (rafal_at_sih.pl)
Data: Mon 17 Dec 2001 - 12:37:57 MET

On Mon, 17 Dec 2001 11:39:09 +0100, "Robert Kokowicz"
<Robert.Kokowicz_at_pzl.swidnik.pl> wrote:

>Po kazdym wylaczeniu komputera "pada mi BIOS" (zeruje mi sie zegar, widzi
>tylko 266MHz, a mam 400MHz) i musze wprowadzac ustawienia na nowo. Bateria
>jest dobra. Wirusa prawdopodobnie nie mam (Norton Antywirus 2001
>uaktualnianiy na bieżąco). Nie wiem co robic. Pomocy

U mnie jest podobnie, ale zdazylem sie juz do tego przyzwyczaic. Tak
bylo od smego poczatku, dlatego sadze, ze wine ponosi akumulatorek
podtrzymujacy ustawienia biosu (a moze sie myle?). Co prawda juz nie
optymalizuje ustawien biosu, ale poza tym wszystko dziala dobrze (tyle
ze mogloby szybciej). A dzaiala do najblizszego wylaczenia pradu :)

Rafal