Re: Do znawcow Divixa

Autor: tzd (tzd_at_interia.pl)
Data: Mon 17 Dec 2001 - 11:03:42 MET

Użytkownik "falcon" <falcon_at_icpnet.pl> napisał w wiadomości
> A swoja droga to te Celerony troche do dupy, bo na AMD 333 z taka sama
> konfiguracja film chodzily normalnie. Zawsze mowilem ze AMD jest lepsze

Hhahahahahhahahah
amd k6-2 lepsze niz celeron ???

LOL

1. jesli masz mozliwosc podkrecenia tylko do 333 to masz BEZNADZIEJNA plyte
glowna (zawsze wiedzialem ze firmowe kompy to sciema)
2. mam amd k6-2 400 i u mnie filmy rwa, a na cel400 (na fsb66!!) chodza
super.

rzes palnal jak kula w plot bo akurat do divx i krecenia celerony bija na
glowe amd k6-2.

Pozdrawiam
T..