Re: Myszy radiowe i optyczne

Autor: Kuba Szubert (shoob_at_go2.pl)
Data: Mon 17 Dec 2001 - 10:58:43 MET

mam 2 myszy bezprzewodowe:
logitecha kulkowego i typhoona optycznego przy czym typhoon jest z ladowarka
z moich doswiadczen wynika ze logitech trzyma mi na bateriach przez 3
miesiace a typhoon (ktory ma takze baterie AAA z tym ze akumulatorki)
wytrzymuje niecaly tydzien bez ponownego ladowania - wyglada to tak ze jesli
nie chce w polowie dnia zmieniac mychy to musze ja odkladac zawsze w
ladowarke - co nie jest niewygodne ale mnie drazni

"ThestinY" <thestiny_at_skrzynka.pl> wrote in message
> mam zamiar qpic mysz bezprzewodowa i optyczna. baterie trzebaj ednak
> wymieniac co 2 miechy, znalazlem zatem dwie mychy : DeXXa i
Fujitsu-Siemens
> z ladowarka (cos jak ladowarka samochodowa do komorki)
> ktos ma doswiadczenia z takimi mychami ? warto qpic ? jakies testy sa na
WWW