Re: Myszy radiowe i optyczne

Autor: darbakan_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 17 Dec 2001 - 10:51:24 MET

> mam zamiar qpic mysz bezprzewodowa i optyczna. baterie trzebaj ednak
> wymieniac co 2 miechy, znalazlem zatem dwie mychy : DeXXa i Fujitsu-Siemens
> z ladowarka (cos jak ladowarka samochodowa do komorki)
> ktos ma doswiadczenia z takimi mychami ? warto qpic ? jakies testy sa na WWW
> ? ( wszedzie tylko logitech na baterie :(( )

Dexxę miałem przez miesiąc i zaczęła sama klikać beze mnie :))))))
No to do naprawy z nią. I dopiero wtedy okazało się, że jest nie-do-naprawy !
Dystrybutor wymienia całość. Nawet zwykły przełącznik nie da się wymienić bo
brak dostępu do wnętrzności - tak bardzo mycha jest upakowana.

Wymieniłem ją na MS IntelliMouse ( wada: tylko dla praworęcznych).

Dużą - dla mnie - wadą wszelkich myszy radiowych i optycznych jest ich masa.
Nikt tego w reklamie nie napisze, bo straciłby tych klientów, którzy dużo
machają myszami. Ja dużo macham myszą ( mam podkładkę 50x20 cm ) i dopiero przy
Dexxie zauważyłem, że często delikatnie przenoszę myszkę w inne miejsce.
Poczułem to na własnym nadgarstku !

pzdrwm
darbakan