WIRUS Sircom - nie mogę urochomic żadnego EXE !!

Autor: bikej (bikej_at_poczta.fm)
Data: Mon 17 Dec 2001 - 10:49:04 MET

Jak naprawić system (WinXP)?!? WIrus (usunięty już) spowodował, że nie da
się urochomić żadnego pliku EXE! Więc nawet reinstalacji systemu z płyty nie
mogę ruszyć, bo setup też oczywiście EXE. Tak samo "system restore".
Pliki fizycznie są, ale zawsze pojawia się komunikat, że nie może
zlokalizować pliku i żeby upewnić się, czy nazwa wpisana jest poprawnie,
blebleble...
Ja są uruchamiane exeki?! Może to kwestia przegrania jakiegoś dll-a?!
Nie wiem, czy w XP pliki rejesru też nazywają się SYSTEM.DAT i USER.DAT, bo
jeśli tak to wygląda na to, że ich nie ma...
Zna ktoś receptę na uleczenie?!
DZięki!
bk