TX Pro i DMA

Autor: Witkosz (witkosz_at_polbox.com)
Data: Mon 17 Dec 2001 - 08:57:06 MET

Witajcie,
dostalem od znajomego plyte glowna firmy PC Chips na chipsecie TX PRO
(jakas mutacja ALI M1531). Jest na niej procesor 233MMX, i wszystko
chodzi dobrze. Chcialem wlączyc tryb pracy dysku DMA
(Bios rozpoznaje ze dysk moze pracowac w tym trybie), ale zarowno pod
Win95 Osr2 i Win98 po odznaczeniu i tej opcji i restarcie systemu
nadal DMA nie jest uaktywnione. Instalowalem rozne sterowniki
busmastera i nic. (o aktualizacji Biosu nie mam co marzyc, brak na
stronie producenta).Ten sam dysk, w innym komputerze pracuje w trybie
DMA

Moze ktos mial podobny problem i jakos go rozwiazal?
Moze TXPro nie obslubuje DMA, sam już nie wiem?

Pozdrawam Witkosz
witkosz_at_polbox.com