Re: Problem z instalacja Win2000 Prof.

Autor: zieben_at_go2.pl
Data: Mon 17 Dec 2001 - 01:52:54 MET

siksomoto <tranced_at_poczta.onet.pl> wrote:
> Witam Szanownych grupowiczow, mam problem z instalacja Win2k,
> formatuje na ntfs i fat32 (bez zmian), komputer zatrzymuje sie przy probie
> instalacji ustawien/skladnikow sieci po chyba drugim uruchomieniu,
> nie reaguje myszka, ani klawiatura. (Jedynie reset, ale pozniej jest
> powrot do punktu wyjscia).
>
> Konfiguracja kompa to: 1x 128 MB i 1x 256 MB RAM, procesor duron 800Mhz,
> płyta glowna nieznana (nie mam jak teraz sprawdzic), dvd toshiba.
>
> Wykluczam plyte z systemem, bo instalowalem takze z dwoch roznych plyt.
>
> Jaka moze byc tego przyczyna?

> [...]

nieznana płyta główna? - niedobrze, ma ACPI? może nowszy BIOS?
wyjmij wszystkie karty oprócz graficznej i instaluj.
nie kręć proca, pokombinuj z ustawieniami w BIOS'ie

jeśli twoja płyta główna to jakiś tani shit - ona jest problemem na 99%,
chyba że masz naprawdę jakiś hardware skopany.

--
jasiu vel zieben