Problem z instalacja Win2000 Prof.

Autor: siksomoto (tranced_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 17 Dec 2001 - 00:19:23 MET

Witam Szanownych grupowiczow, mam problem z instalacja Win2k,
formatuje na ntfs i fat32 (bez zmian), komputer zatrzymuje sie przy probie
instalacji ustawien/skladnikow sieci po chyba drugim uruchomieniu,
nie reaguje myszka, ani klawiatura. (Jedynie reset, ale pozniej jest
powrot do punktu wyjscia).

Konfiguracja kompa to: 1x 128 MB i 1x 256 MB RAM, procesor duron 800Mhz,
płyta glowna nieznana (nie mam jak teraz sprawdzic), dvd toshiba.

Wykluczam plyte z systemem, bo instalowalem takze z dwoch roznych plyt.

Jaka moze byc tego przyczyna?

Prosze o rady, wskazowki, tropy, linki, cokolwiek... POMOC!

Dziekuje.

Pozdrawiam
Jacek
tranced_at_poczta.onet.pl