Re: Sklep komputerowy w Wawie

Autor: Przemyslaw Popielarski (premax_at_hot.pl)
Data: Mon 17 Dec 2001 - 01:17:29 MET

"$$Szalony_Kapelusznik$$" <puchatek_kubus_at_poczta.fm> napisal:
> prawnym tez), aby w punkcie sprzedazy detalicznej podawana byla cena
> brutto. To ze swojego czasu powstala moda na podawanie tylko ceny
> netto w celu sztucznego (rzeklbym optycznego) zanizenia ceny,
> to nie znaczy ze nie ma juz porzadnych sklepikow !

No ale poniewaz jednak moda na ceny netto jest, to warto podac - zgodnie z
dobrym zwyczajem - wartosc brutto oraz - dla jasnosci - napisac, ze to jest
brutto. Jak w Formacie :-)

Poza tym czesto kupuje pojedyczne komputery na firme i wtedy mi jest
wygodniej jednak widziec netto, zwlaszcza, ze mnozyc razy 1,22 jest latwiej
niz dzielic :-) Ale to juz drobiazg.

> Powiem tylko tyle, ze zrezygnowalem z Formatu w momencie gdy
> zaczeli plombowac komputery.

Teraz plombuja ale na zyczenie. Jak chcesz 2 lata gwarancji to dostajesz
plombe. Jak rok, to bez plomby.

--
./ premax
./ premax_at_hot.pl