Re: Sklep komputerowy w Wawie

Autor: $$Szalony_Kapelusznik$$ (puchatek_kubus_at_poczta.fm)
Data: Sun 16 Dec 2001 - 12:57:09 MET

> To strona taka "dobra", ze trzeba pytac, zeby sie dowiedziec.

Hmm... troszke sie chyba w tym miejscu czepiasz. Czy w supermakecie albo w
sklepiku na dole pytasz pania sprzedawczynie, czy cena jest brutto czy netto
? Raczej nie, bo dobrym obyczajem kupieckim jest ( a nie wiem czy nie
prawnym tez), aby w punkcie sprzedazy detalicznej podawana byla cena brutto.
To ze swojego czasu powstala moda na podawanie tylko ceny netto w celu
sztucznego (rzeklbym optycznego) zanizenia ceny, to nie znaczy ze nie ma juz
porzadnych sklepikow !

> A ceny - fakt - chyba nizsze niz w Formacie.

Chyba ?! Szukalem ostatnio jakiejs nagrywarki, wszystkie produkty, ktore
porownywalem (Sony, LG, LiteOn) w Formacie droższe o 50 - 80 PLN (brutto).
To nie jest marginalna roznica, to juz sa bardzo istotne kwoty !

[ciach przypadek]

Nie o to chyba chodzi, zebysmy sie licytowali co sie komus gdzies
przydazylo. Powiem tylko tyle, ze zrezygnowalem z Formatu w momencie gdy
zaczeli plombowac komputery.

> Karte kupil
> czlowiek w US. Ponad 120 zl taniej (w przeliczeniu) niz w Lorienie.

Nie porownujmy cen w Wawie z cenami w Nowym Yorku czy chociazby Hamburgu, bo
gdysmy mogli porownywac, to cale buraczane towarzystwo z Grzyba, a obecnie
Batorego zdechloby z glodu, bo straciloby sens przewozenie w dupie (czy
gdzie oni tam to sobie upychaja) przez granice procow, pamieci, dyskow...itp
itd

MAd Hat
ter