Re: Czy dysk ATA133 zadziała na ATA100?

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Sun 16 Dec 2001 - 23:34:05 MET

> bedzie dzialac, ustawi sie na ata100

Właśnie przełożyłem dysk Seagate Medalist ATA66 na płytę z ATA33.
Działał, ale nie za dobrze. Wolno, windows ciągle coś czytał z dysku,
głowica latała po dysku aż furczało. Przełączyłem go na ATA33 (takim
małym programikiem ze strony Seagate) i teraz dopiero działa jak
należy. Nie wszystkie dyski potrafią się same przełączyć na niższy
tryb. Ale te nowsze chyba to już potrafią. Chyba że nie ;)

Wonder