Re: update biosu w Abit BE6 - rozwiejcie wątpliwości

Autor: Luka Vandergaart (nospam.vandergaart_at_pf.plinvalid)
Data: Sun 16 Dec 2001 - 22:16:05 MET

-~*yoRek*~- <da whatever>

> -czy dobrze wybrałem model biosu do mojej płyty?

Tak.

> -co jeszcze zgrać i jak zrobić żeby upgradeować bios HPT do jakiejś
> wyższej wersji

Musisz sciagnac przerobiony bios do plyty, np. z mojego serwera - tam
jest juz ZX z najnowszym biosem do HPT.

> -co mi da upgrade biosu HPT do wyższej wersji?

RAID, poprawione bledy od 0.95, poprawiona kompatybilnosc z dyskami,
nowe bledy :)

Pozdro

--
"...'Cause I'm the 21st Century Digital Boy.
I don't know how to live, but I've got a lot of toys..."