update biosu w Abit BE6 - rozwiejcie wątpliwości

Autor: yoRek (jarekz_at_kki.net.pl)
Data: Sun 16 Dec 2001 - 18:45:53 MET

cześć.
mam Abita BE6-II...tylko zastanawiam się którą wersję, wychodzi mi, że 1.2
bo:
-bios HPT ver.0.95
-dwie ostatnie litery w numerze biosu to UJ a takie były tylko dla be6II ver
1.2
mylę się?
ściągnąłem sobie najnowszy bios do tej płyty, wersję ZX ale ona ma też hpt
bios v0.95.
pytania więc brzmią:
-czy dobrze wybrałem model biosu do mojej płyty?
-co jeszcze zgrać i jak zrobić żeby upgradeować bios HPT do jakiejś wyższej
wersji
-co mi da upgrade biosu HPT do wyższej wersji?

--