Re: start z klawiatury

Autor: Qrak (tomek-w_at_wp.pl)
Data: Sun 16 Dec 2001 - 20:52:53 MET

> No wlasnie. Tez mam CTRL-F1. Czasami trzeba ta kombinacje nacisnac 2 albo
> 3 razy.

Jest taka opcja keyboard clock - ja mam ustawioną domyślnie - na 8 MHz, a w
książce do płyty głównej pisali, że modyfikacja częstotliwości może pomóc w
jakiś kłopotach z nią. Nigdy się tym nie bawiłem, ale może to rozwiązać ten
problem.

Z drugiej strony, jak ustawisz sobie keyboard clock na 16 Mhz, to możesz się
chwalić, że masz klawiaturę przetaktowaną o 100% ;-) . Żaden procek tyle nie
wytrzyma.