Warto kupić LG Combo (DVD/CD-RW) GCC-4120B?

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_addr.in.reply-to.invalid)
Data: Sun 16 Dec 2001 - 21:02:19 MET

Witam,
Czy warto kupić LG Combo GCC-4120B (DVD/CD-RW)?
Od razu powiem, że nie chodzi mi o jakieś super osiągi,
tylko okazjonalne nagranie płytki lub obejrzenie jakiegoś filmu.
W związku z tym, raczej nie chciałbym wydać na ten cel jakiejś
kupy pieniędzy, a powyższe kombo bywa za siedem stów i taniej.

bart

--
"Opinia WC3 to taka sama opinia jak moja, Twoja czy Pana Boga" (c) W. Orliński
  bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/