Re: Znajoma zamowila kompa w sklepie z SoundBlaster a oni policzyli ale

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 16 Dec 2001 - 20:33:33 MET

Arkadiusz Ryćkowski wrote:

> szkoda, że w tej całej dyskusji nie podałes modelu płyty i stronę gdzie
> jest oferta tego sklepu
to zrozumiale ze sklepu nie wymieniam, bo nie chce aby przylecialo 100
klientow, ktorym tez karty dziekowej nie zainstalowali ;)

> asusy z reguły majš własny wbudowany 6-kanałowy dzwiek i wg róznych recenzji
> jest on b.dobry - na pewno lepszej jakosci niż standartowo na płytach z via
> i pewnie lepszy niż ten SB64.
Ok.
Jest dobry, ale kodek sie nie wyrabia, w programie Pro-DJ zaczyna
wibrowac dzwiek.
To jest program do komponowania.

BTW SB64 PCI miały wogole kiepskš opinię
> (bo chyba znajoma nie chciała SB64 na ISA ?)
Pewnie ze nie.
Ale nawet gdy oferuja starzyzne za ktora sie placi to niech ja daja, gdy
zaplacono.

> Pytanie tylko czy znajoma na fakturze ma wymieniony ten SB64.
Na specyfikacji ma.

Jeżeli nie
> to najwyżej możesz jej scišgnšc drivery (pewnie www.cmedia.com.tw) i zapomnieć
> o sprawie

Ma drivery do kodeka na plycie i chodza kiepsciutko z Pro-DJ.

I nie widze powodu, dlaczego sklep ma wymieniac w specyfikacji karte
dzwiekowa, liczyc za nia
a jej nie montowac.
Czy to nie jest oszustwo ?