Re: Znajoma zamowila kompa w sklepie z SoundBlaster a oni policzyli ale nie wlozyli - co im zrobic ?

Autor: Arkadiusz Ryćkowski (arekr_at_astercity.net)
Data: Sun 16 Dec 2001 - 16:35:17 MET

W artykule <3C1CB1AC.BD8FEB1A_at_poczta.onet.pl>, Dariusz napisał(a):

> Tutaj sie w 100% zgadzam.
> W ofercie pisza jaka jest konfiguracje i dokladnie wymieniaja
> CD 52 x
> Dysk 40 GB
> SoundBlaster64
> itd.
>
> A instaluja kodeka AC97'
> Jezeli to jest SoundBlaster to jestem myszka Miki

szkoda, że w tej całej dyskusji nie podałes modelu płyty i stronę gdzie
jest oferta tego sklepu
asusy z reguły majš własny wbudowany 6-kanałowy dzwiek i wg róznych recenzji
jest on b.dobry - na pewno lepszej jakosci niż standartowo na płytach z via
i pewnie lepszy niż ten SB64. BTW SB64 PCI miały wogole kiepskš opinię
(bo chyba znajoma nie chciała SB64 na ISA ?)
Pytanie tylko czy znajoma na fakturze ma wymieniony ten SB64. Jeżeli nie
to najwyżej możesz jej scišgnšc drivery (pewnie www.cmedia.com.tw) i zapomnieć
o sprawie

Pozdrawiam
Arek