Re: Jakie najlepsze obudowy ATX?

Autor: leszekk (leszekk_at_itnet.com.pl)
Data: Sun 16 Dec 2001 - 20:21:05 MET

ostatnio trochę przypadkiem kupiłem obudowę "sense" i jestem naprawdę pod
wrażeniem. Jest bardzo dobrze skonstruowana, np. pozwala na bezproblemowy
dostęp do wszystkich komponentów, ma gniazda muzyczne i USB z przodu
obudowy, a do tego jest bardzo cicha. 4 kieszenie 5,25 i trzy 3,25. Zasilacz
300 wat. Cena ok. 2 stówek.