Re: Windows XP-problem

Autor: leszekk (leszekk_at_itnet.com.pl)
Data: Sun 16 Dec 2001 - 20:25:39 MET

Po pierwsze spróbuj na czystą partycję. Jeśli próbowałeś i nic to wywal
wszystkie karty poza grafiką.
Teoretycznie jeśli chodziło W2K to XP też powinno. Miałem podobny problem z
updatem win2K do XP ale winny był sterownik do programowego routera. PO
instalce na czystą partycję wszystko poszło OK.
LK