Re[2]: Co sądzice o tej konfiguracji?

Autor: Michał Młynarczyk (faq_at_telefon.gsm.pl)
Data: Sat 15 Dec 2001 - 21:00:05 MET

Mateusz napisał/a...

MM> Dlaczego? W teście Tomshardware zyskał wysoki oceny razem z MSI, ale
MM> dla mnie MSI jest ciut za drogie.

 Nie przejmuj się nimi ;-).
 Miałem solteka na KT133A (pierwsza płyta na tym chipie, jaką można
 było u nas kupić) i była to na prawdę udana inwestycja. Teraz mam MSI
 bo miałem okazję wymienić a potrzebowałem czegoś z RAIDem.

--
[ Michał Młynarczyk | faq_at_telefon.gsm.pl | GSM 609... | GG 102937 ]
[ Serwis informacyjny TELEFON.GSM --- http://telefon.gsm.pl ----- ]