Re: Co sądzice o tej konfiguracji?

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 15 Dec 2001 - 22:50:36 MET

"Mateusz Majchrzycki" <spam_at_spam.spam> wrote in message

> Dlaczego?

Tak dla zasady ;-) W plytach z kt133a nieby tak reklamowali ten
redstorm, a jak co do czego przychoodzilo to nic nie dawal,
ogolnie byly cyrki przy podkrecaniu na wczesniejszych biosach.
Poprostu nie lubie i tyle, nie trzeba lubic wszytkich firm produkujacych
plyty :-) NIe wiem jak z najnowsza, w tym interesie w sumie nie
powinno sie ulegac uprzedzeniom ale jakos poprostu soltek mi nie
podchodzi, moze przez nazwe :-)

> W teście Tomshardware zyskał wysoki oceny razem z MSI,
> ale dla mnie MSI jest ciut za drogie.

a) testy Tomshardware ttrzeba brac z przymruzeniem oka, bo przecza
oni czesto sami sobie
b) MSI wcale nie jest najlepsza ;-) choc imponujacao wyposazona oraz
solidnie wykonana
c) chcesz miec pplyte z dobrym wspulczynnikiem ceny do wydajnosci
kup shuttle ak31-2 na kt 266a _tylko_ 450zl

> Poźniej sobie dokupię.

A teraz bedziesz sie meczyl. Jak kupowac to kupowac porzadnie

> Bo różnica w cenie między 5400 a 7200 wynosi 50zł. A za tyle sobie
> ramu nie kupię.

Roznica zeczywiscie mala ale pamietaj, ze wieszy zysk wydajnosc bedziesz
mial na ramie wiec lepiej dolozyc do ramu.

> np.?

Asus, elsa ewentualnie winfast, msi

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!