Re: Co sądzice o tej konfiguracji?

Autor: exbros (exbros_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 15 Dec 2001 - 19:17:35 MET

Użytkownik "Paweł U" <kcuf_at_friko.onet.pl> napisał w wiadomości
> a jak placzysz connera i jaka baracude albo ibm na jednym kablu to bedzie
> chodzic?

W tej chwili (na jednym kablu) pracuje u mnie Barracuda IV 80Gb i IBM 18Gb
(ten drugi w kieszeni, w kieszeni tej lądowały już takie zabytki jak IBM
540Mb)...
I dlaczego nie miałoby to wszystko razem pracować?
Po to wymyślono standardy transmisji żeby się producenci dysków ich trzymali
i żeby z "punktu widzenia" kontrolera było wszystko jedno którego producenta
dysk jest akurat na końcu taśmy. Powstające co i jakiś czas nowe standardy
Ultra ATA itp są w 100% kompatybilne "w dół" więc nie wiem skąd te obawy....
Sprawne i poprawnie "skonfigurowane" zworkami dyski zawsze działały bez
zarzutu... Przynajmniej u mnie ;-)
Pozdrowienia
   exbros