Re: Dwa dyski- ustawienia zworek

Autor: Krzysztof Trybowski (trybik_at_priv.onet.pl)
Data: Sat 15 Dec 2001 - 15:23:52 MET

Depesz <depmar_at_poczta.onet.pl> wrote in

> Mam dwa dyski: dysk A i dysk B.
> Na dysku A mam windowsa 98, a w kieszeni na dysku B mam Win2k i
> Linuxa.
> Oba dyski sa podpiete na pierwszym kanale. Jak ustawic zworki (master,
> slave czy cable select?) zeby standardowo odpalal sie win98 z dysku A,
> a jak zachodzi taka potrzeba to odpalal sie win2k lub linux z dysku w
> kieszeni. Chodzi mi o to ze gdy chce odpalic system z dysku B to zebym
> nie musial do tego przestawiac zworek w dysku A. Moge natomiast
> przestawiac zworki w dysku B (bo jest w kieszeni i latwiej go wyjac :)
> [...]

Zainstaluj sobie boot managera, a nie grzeb sie ze zworkami. Kazdy system,
nawet Win98 mozna odpalac z drugiego, trzeciego, dziesiatego dysku. Malo
tego, mozna go tez odpalic z partycji rozszerzonej! Mozesz uzyc LILO z
Linuksa, poradzi sobie z tym. Ja uzywam System Commandera 2000 - tez spoko.
Instalacja jest naprawde prosta!

Pozdrawiam,

--
 / Krzysztof Trybowski  pgp 0xC2AF5441 /--/    Polska Strona Programu |
/ www.thebat.i.krakow.pl  uin 4350719 /--/  The Bat! http://thebat.pl |